Işık, boşanma sürecine dair yaptığı açıklamada, eski eşinin şirketini kendi dizi ve reklam projelerine kiraladığını ve iddia edilen ilişkinin bu süreçte başladığını belirtti. 'Kızılcık Şerbeti' dizisi çekimlerinin bir süre kendi şirketinde yapıldığını ifade eden Işık, yaşananların dönüm noktasının 2025 yılının Ocak ayı olduğunu söyledi.
17 Ocak'ta doğum gününü kutlamayı bırakın, eski eşinin kendisine hakaret ettiğini ve psikolojik şiddet uygulayarak evi terk ettiğini anlatan Işık, o dönemde oğulları Pamir henüz 7 aylıktı. Bu olayın ardından boşanma kararı aldığını dile getirdi. Boşanmanın ardından dizide rol alan kadın oyuncunun kendisini sosyal medyada engellediğini fark ettiğini söyleyen Işık, 'Benim sayemde eski eşimle tanışıp ofise gelmeye başladı ve sonrasında ilişkiye başladılar' iddiasında bulundu.
Paylaşımlarında, söz konusu oyuncu ile geçmişte yaptığı samimi mesajlaşmaları da ifşa eden Işık, yaşananları sonradan fark ettiğini ifade etti.
Kaynak: RSS




