Van-Bitlis Karayolunda Kaza: Otomobil Van Gölü'ne Düştü
Van-Bitlis Karayolunda Kaza: Otomobil Van Gölü'ne Düştü
İçeriği Görüntüle
Adıyaman'ın Sincik ilçesinde, Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından yürütülen proje kapsamında 200 keklik doğal yaşam alanlarına salındı. Bu çalışma, doğal ekosistemin korunması ve biyolojik çeşitliliğin artırılması hedefiyle gerçekleştirildi.

Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve beraberindeki heyetin katılımıyla düzenlenen programda, kekliklerin doğaya bırakılmasıyla kene ve süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye destek sağlanması amaçlandı. Ülke genelinde ise toplam 52 bin kekliğin doğaya salındığı bildirildi.

Kaymakam Yıldız, yapılan çalışmaların yaban hayatını güçlendirmeye ve doğal dengenin korunmasına katkı sağlamaya yönelik olduğunu vurguladı.

Kaynak: RSS