Etkinlik sonrası açıklama yapan Dernek Başkanı Cafer Şimşek, Muharrem ayının birlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini diledi. Şimşek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Günü'nü kutlayarak, programa gösterilen ilgiden dolayı teşekkür etti. Ayrıca dernek olarak kültürel ve manevi değerlerin yaşatılması için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.
Kaynak: RSS





