A Milli Takımın ABD Zaferi Sonrası TFF Başkanı'na İronik Eleştiri
A Milli Takımın ABD Zaferi Sonrası TFF Başkanı'na İronik Eleştiri
İçeriği Görüntüle
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Takımımız, turnuvaya 3 puanla veda etti. İlk iki maçta alınan mağlubiyetler nedeniyle gruptan çıkma şansı kalmayan milliler, son karşılaşmada prestijlerini korumayı başardı. Maç sonrası açıklamalarda bulunan Orkun Kökçü, alınan galibiyetin onur ve şeref açısından önemli olduğunu vurguladı.

25 yaşındaki orta saha oyuncusu, turnuvada yaşanan hayal kırıklığına değinerek, 'Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Bu durum ne biz ne de ülkemiz için hak edilen bir tablo değil' ifadelerini kullandı. Kökçü, sözlerine 'Çok şey söylenebilir ama şu an zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu bize' diyerek devam etti.

Milli futbolcunun açıklamaları, takım içinde ve teknik heyette bazı değerlendirmelerin yapılması gerektiğine işaret etti. Orkun Kökçü, yaşanan tecrübelerden ders çıkarılarak gelecek Dünya Kupaları için daha iyi hazırlanılması temennisinde bulundu.

Kaynak: RSS