Özat, maçın başında erken gol yemeyi ve takımın genel reaksiyonunu eleştirirken, teknik direktör Vincenzo Montella'nın saha kenarındaki tavırlarını da eleştiri konusu yaptı. Montella'nın bu maçtaki hırsını önceki karşılaşmalarda göremediklerini belirten Özat, teknik heyetin asıl reaksiyonu gruptan çıkma şansı varken göstermesi gerektiğini söyledi.
ABD karşısında yenik duruma düştükten sonra atılan gollere verilen sevinç tepkilerini eleştiren Özat, 'San Marino'nun durumuna düştük, gol attık diye seviniyoruz' ifadelerini kullandı. Sahadaki kadro kalitesinin oynanan oyunla örtüşmediğini vurgulayan Özat, topa sahip olma ve pas yüzdesi gibi istatistiklerle kamuoyunun yanıltılmaması gerektiğini sözlerine ekledi.
Kaynak: RSS





