Canlı yayında duygularını dile getiren Kahveci, Montella'nın sürekli bahaneler üretmesini eleştirerek, 'İnsanları milli takımdan soğuttunuz. Yarın Montella'yı yollarım, verin pasaportunu gitsin' ifadelerini kullandı. Ayrıca, takım içindeki disiplinsizliğe de dikkat çekti.
Kahveci, taraftarların ABD maçına ilgisiz kalmasını teknik heyet ve takıma bağlayarak, 'Sabah 4'te kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti ilk iki maçta. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gitmediler? Havalimanına indiğinizde bahaneleri bırakın, bunu anlatın ve özür dileyin' dedi.
Kaynak: RSS




