Orkun Kökçü'den ABD Maçı Sonrası Anlamlı Açıklamalar
Orkun Kökçü'den ABD Maçı Sonrası Anlamlı Açıklamalar
İçeriği Görüntüle
Amerika Birleşik Devletleri'nin ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Takımımız, turnuvayı 3 puanla tamamladı. İlk iki maçta alınan mağlubiyetlerin ardından eleştirilerin odağında olan teknik direktör Vincenzo Montella, galibiyet sonrası yayıncı kuruluşa önemli açıklamalarda bulundu.

Montella, turnuvanın erken sona ermesinin getirdiği üzüntü ve yoğun eleştirilerin takım üzerinde büyük bir yük oluşturduğunu belirtti. ABD karşılaşmasının prestij açısından önemine dikkat çeken İtalyan teknik adam, 'Bu takım bunu hak etmedi! Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Sahaya onurumuz için çıktık, onurumuz için oynadık. Bu yüzden galibiyet çok önemliydi. Başardık ve bunun için mutluyuz.' ifadelerini kullandı.

Deneyimli çalıştırıcı, oyunculara yönelik ağır ve spesifik eleştirilerin haksız olduğunu vurgulayarak, 'Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları kesinlikle hak etmedi! Bugün, bizim için tekrar ayağa kalkma günü...' dedi. Ayrıca, kamp organizasyonunun ideal şartlarda yapılamadığını, Kasım ayında elemelerin geçilmesi halinde daha iyi hazırlanma fırsatı olacağını sözlerine ekledi.

Kaynak: RSS