Yediemin otopark işletmecisi Şehmuz Günaytan, tesislerinde yaklaşık 220-230 otomobil, kamyonet ve minibüs ile 500-600 civarında motosikletin yıllardır beklediğini belirtti. Günaytan, özellikle motosikletlerin otoparkta önemli bir yer kapladığını ve çözüm beklediğini ifade ederek, 'Sahipleri gelip almadığı için araçlar burada çürüyor. Biz de bu sorumluluğu uzun yıllar taşıyamayız. Yerimiz kalmadı, araç sahiplerine çağrımızdır; eski araç ya da motosikletleri varsa üçüne beşine bakmadan teslim edeceğiz' dedi.
Günaytan ayrıca, otoparkta bekleyen araçların büyük bölümünün uzun yıllardır burada olduğunu ve araçların burada kalmasının işletme için maddi kayıplara yol açtığını vurguladı. İşletmeci, devlet kurumlarının bu konuda daha etkin adımlar atması gerektiğini belirterek, 'Biz 24 saat görevdeyiz, ancak bu sorumluluk altında eziliyoruz. Devlet bu işi üstlenmeli ve araçların çözümünü sağlamalı' ifadelerini kullandı.
Kaynak: RSS





