Teknik direktör İsmail Kartal ve teknik heyete çiçek takdim edilen etkinlikte, futbolcular ve teknik ekip taraftarlarla fotoğraf çektirmek için yoğun çaba gösterdi. Kamp süresince Fenerbahçe'nin Düzce'deki taraftarlarla çeşitli etkinliklerde bir araya gelmesi planlanıyor.
Kaynak: RSS




