Bakan Uraloğlu: Basra Körfezi'nden 15 Türk Gemisi Güvenle Ayrıldı
Bakan Uraloğlu: Basra Körfezi'nden 15 Türk Gemisi Güvenle Ayrıldı
İçeriği Görüntüle
Süper Lig'den 1. Lig'e düşen Antalyaspor, teknik direktörlük görevine deneyimli çalıştırıcı Bülent Korkmaz'ı getirdi. Korkmaz için kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde imza töreni düzenlendi. Törene Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün de katıldı. Ergün, Korkmaz'ın daha önce de kulüpte görev yaptığını hatırlatarak, takımın hak ettiği Süper Lig'e dönmesi için bu anlaşmanın yapıldığını belirtti.

Teknik direktör Bülent Korkmaz, Antalyaspor'un geçmişte yaşadığı bazı hatalar nedeniyle küme düştüğünü vurguladı. Korkmaz, hedeflerinin Süper Lig'e yükselmek olduğunu ve bu doğrultuda ellerinden geleni yapacaklarını ifade etti. Zor bir süreçten geçileceğini söyleyen Korkmaz, sabırlı olunması gerektiğini dile getirdi. Ayrıca genç oyunculara önem verdiğini belirten Korkmaz, kadroda rekabet ortamı oluşturmayı amaçladığını söyledi.

İmza töreninin ardından Bülent Korkmaz, 6,5 yıl aradan sonra 1 yıllık sözleşmeyle tekrar Antalyaspor'un başına geçti.

Kaynak: RSS