Teknik direktör Bülent Korkmaz, Antalyaspor'un geçmişte yaşadığı bazı hatalar nedeniyle küme düştüğünü vurguladı. Korkmaz, hedeflerinin Süper Lig'e yükselmek olduğunu ve bu doğrultuda ellerinden geleni yapacaklarını ifade etti. Zor bir süreçten geçileceğini söyleyen Korkmaz, sabırlı olunması gerektiğini dile getirdi. Ayrıca genç oyunculara önem verdiğini belirten Korkmaz, kadroda rekabet ortamı oluşturmayı amaçladığını söyledi.
İmza töreninin ardından Bülent Korkmaz, 6,5 yıl aradan sonra 1 yıllık sözleşmeyle tekrar Antalyaspor'un başına geçti.
Kaynak: RSS





