Yönetmeliğe göre, ön cama monte edilen telefon tutucular artık resmi olarak serbest bırakıldı. Ayrıca, araç kameralarının belirlenen ölçülerde kullanılması durumunda ceza uygulanmayacak. Araç içi ses sistemleriyle ilgili cezalar ise yalnızca sesin aracın dışına çıkması halinde kesilecek.
Multimedya sistemlerinin araç görüşünü engellememesi şartıyla kullanımı serbest olacak ve bu tür donanımlar nedeniyle sürücülere ceza verilmeyecek. Böylece trafikte yaşanan karmaşa ve belirsizliklerin önüne geçilmiş oldu.
Kaynak: RSS




