Sistem ilk olarak 1 Mayıs'ta devreye alınması planlanmış, daha sonra 1 Temmuz'a ertelenmişti. Son yapılan açıklamayla birlikte zorunlu kullanım tarihi bir kez daha revize edilerek 1 Ekim 2026 olarak belirlendi. Güvenli Ödeme Sistemi, taşıt satışlarında daha önce uygulanmaya başlanmış ve alıcı ile satıcıları dolandırıcılık, hırsızlık ve sahtecilik gibi risklere karşı korumayı hedefliyor.
Bu sistemle birlikte, taşınmaz alım satımlarında para transferlerinin daha güvenli hale getirilmesi ve kayıtdışılığın azaltılması amaçlanıyor.
Kaynak: RSS





