Turnuvaya büyük umutlarla geldiklerini ancak beklenenin çok altında kaldıklarını belirten Demiral, 'Hepimizi derinden üzen bir turnuva geçirdik. Yaşattığımız hayal kırıklığı için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz' dedi. Ayrıca sahada son ana kadar mücadele ettiklerini ancak bunun yeterli olmadığını kabul ettiklerini vurguladı.
Demiral, '7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, hayal kırıklığına uğrattığımızın farkındayız. Bu formaya ve bu bayrağa layık olabilmek için her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz' sözleriyle milli takım adına sorumluluk aldıklarını dile getirdi.
Kaynak: RSS




