Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel güzelliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen yarışmaya Türkiye genelinden 130 fotoğrafçı toplam 412 eserle katıldı. Seçici kurulun değerlendirmesi sonucunda Manisa'dan katılan İsmail Aybey, ödül alan isimler arasında yer aldı.
Aybey'in ödüllü fotoğrafı, Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu yansıtarak doğa ile insan arasındaki güçlü bağı gözler önüne serdi. Bu kare, seçici kurul tarafından beğeni topladı. Başarısıyla Manisa ve sağlık camiasını gururlandıran Aybey'in eseri, Karacabey'in dört mevsim güzelliklerini fotoğraf sanatıyla anlatan eserler arasında yer aldı.
Kaynak: RSS




