Pamuk, gün boyunca turnikelerin, peronun ve bekleme alanlarının çevresinde dolaşarak yolcuların ve güvenlik görevlilerinin ilgisini çekiyor. Kendisine seslenenlerin yanına gidip ilgi gören kedi, vatandaşların ve görevlilerin getirdiği mamalarla besleniyor. Böylece, iş stresini ve yolculuk yorgunluğunu atan yolcuların adeta maskotu oldu.
UlaşımPark'ta görevli güvenlik personeli Hüseyin Çakıroğlu, istasyonda baktıkları iki kediden birinin Pamuk olduğunu ve yaklaşık bir yıldır onlarla birlikte yaşadığını belirtti. Çakıroğlu, yolcuların kedilere büyük ilgi gösterdiğini, mama getirenlerin olduğunu ve özellikle çocukların kedilerle vakit geçirmekten keyif aldığını ifade etti. Pamuk'un zararsız olduğunu ve hem yolcuların hem de personelin stresini azalttığını sözlerine ekledi.
Kaynak: RSS




