Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği ekipleri, şikayet üzerine restoranda inceleme başlattı. İşletmedeki 5 kadın ve 4 çalışan gözaltına alınırken, organizasyonu yaptığı öne sürülen Burak A. ile işletme sahibi Muhammet Aydın da polis tarafından yakalandı. Toplam 11 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından savcılık kararıyla serbest bırakıldı.
Güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, kadınların erkeklerle kahve dükkanında buluşup sohbet ettikten sonra restorana gittikleri görüldü. Ancak operasyon sonrası yapılan incelemede, restorandaki güvenlik kamera kayıt cihazının söküldüğü tespit edildi. Kayıt cihazını teslim etmediği gerekçesiyle Muhammet Aydın hakkında 'suç delillerini yok etme, gizleme veya değiştirme' suçundan işlem yapıldı.
Ayrıca, işletmede yapılan denetimlerde 7 kişinin sigortasız çalıştığı ve kapalı alanda tütün mamulü tüketildiği belirlendi. Şüphelilerden Muhammet Aydın'ın 9, Burak A.'nın ise 2 suç kaydı olduğu öğrenildi. Diğer çalışanların ise çeşitli suçlardan kayıtlarının bulunduğu bildirildi.
Kaynak: RSS





