Fenerbahçe, günün antrenman programını çift seansla sürdürdü. İlk olarak salonda core egzersizleri yapan futbolcular, ardından sahaya çıkarak koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları gerçekleştirdi. Antrenman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.
Teknik direktör İsmail Kartal'ın talebi doğrultusunda tesislere gelen taraftarlar, antrenmanı izleme imkanı buldu. Sarı-lacivertli taraftarlar, idman boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.
Kaynak: RSS