Başkan Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Visca, 1 yıllık sözleşmeye imza attı. Başakşehir, Visca'nın kulübe kazandırdığı Süper Lig şampiyonluğu ve Avrupa kupalarındaki önemli katkılarına vurgu yaparak, deneyimli oyuncuyu yeniden kadrosunda görmekten memnuniyet duyduğunu belirtti.
Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor'da geçiren Visca, sakatlıkları nedeniyle sadece 9 maçta forma giydi ve gol ya da asist katkısı sağlayamadı. Tecrübeli futbolcu, Başakşehir kariyerinde 398 maçta 110 gol kaydetti.
Kaynak: RSS




