Afyonkarahisar'da Eski Otel Yıkımında Facianın Eşiğinden Dönüldü
Afyonkarahisar'da Eski Otel Yıkımında Facianın Eşiğinden Dönüldü
İçeriği Görüntüle
Düzce'nin Cumayeri ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla birlik ve beraberlik duyguları pekiştirildi. Cuma namazı sonrası Merkez Cami önünde gerçekleştirilen etkinlikte, Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ile MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker, vatandaşlara elleriyle aşure ikram etti.

Başkan Koloğlu, Muharrem ayının İslam dünyası için önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, aşurenin farklı tatların birleşmesiyle oluşan bir lezzet olduğunu ve birlik, beraberlik simgesi olduğunu ifade etti. Koloğlu, etkinlikte hemşehrileriyle bir araya gelmekten memnuniyet duyduklarını ve bu mübarek günlerin ilçeye, ülkeye ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diledi.

Kaynak: RSS