Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, 2023-2024 sezonunda kadrosuna kattığı Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdı. Kulüpten yapılan açıklamada, milli basketbolcunun üç sezon boyunca takım formasıyla gösterdiği performans ve kaptanlık görevine vurgu yapıldı.
Açıklamada, 'Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz.' ifadelerine yer verildi.
Kaynak: RSS