Kulüpler Birliği Vakfı toplantısının ardından herhangi bir açıklama yapmadıklarını vurgulayan Göktürk, 'Toplantıda yaşananlar orada kaldı. Fenerbahçe, gerektiğinde konuşmasını yapar. Biz toplantıda gereken konuşmayı yaptık ve basına herhangi bir bilgi vermedik' dedi. Fenerbahçe'nin halka açık ve şeffaf bir kurum olduğunu belirten Göktürk, 'Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda düzenli olarak finansal raporlarımızı yayımlıyoruz. Vergi ödemelerimiz de şeffaf bir şekilde kamuoyuna açıktır' diye konuştu.
Kulüpler Birliği WhatsApp grubundan çıkarıldığı iddialarını da yanıtlayan Göktürk, 'Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili olarak böyle bir durum söz konusu olamaz. Kulüpler Birliği bizim üzerimizde bir kurum değil, bize hizmet etmek için vardır. 35 milyon taraftarımızın itibarını korumakla yükümlüyüm ve gereken her yerde sorumluluğumu yerine getiririm' ifadelerini kullandı.
Kaynak: RSS




