Etkinlikte, organik atıkların çöpe gitmek yerine doğal gübreye dönüşerek toprağı beslediği anlatıldı. Minik öğrenciler, geri dönüşümün doğaya olan katkılarını yerinde gözlemleme fırsatı buldu. Ayrıca, çevreyi korumanın ve doğal kaynakları verimli kullanmanın önemi de aktarıldı.
Okul yetkilileri, çocuklarda çevre ve doğa bilincini artırmaya yönelik uygulamalı eğitimlerin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini bildirdi.
Kaynak: RSS




