Arda Güler: 'İyi Oynamadık, Elendik'
Arda Güler: 'İyi Oynamadık, Elendik'
İçeriği Görüntüle
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Takımımız, turnuvaya 3 puanla veda etti. İlk iki maçtaki mağlubiyetlerle gruptan çıkma şansını kaybeden milliler, son dakikada attıkları golle sahadan galip ayrıldı. Maçın ardından futbol yorumcuları Serdar Ali Çelikler ve Metin Tekin, takımın performansı ve federasyon yönetimi hakkında önemli değerlendirmelerde bulundu.

YouTube'daki Neo Sport kanalında görüşlerini paylaşan iki yorumcu, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun eleştirilerine yanıt verdi. Metin Tekin, Hacıosmanoğlu'nun topa sahip olma oranlarına vurgu yaparak, 'Avustralya maçında %70, Paraguay maçında %80 topa sahip olmakla övündük. ABD maçında ise %47 ile galip geldik. Bu sayılarla gelmeyin' ifadelerini kullandı. Serdar Ali Çelikler ise yenilgi sonrası yapılan 'Nasip değilmiş' açıklamalarına atıfta bulunarak, 'Nasip bizden yanaymış bugün' dedi.

Çelikler ayrıca, maçın ABD'de oynanmasına dikkat çekerek, 'Bizim çocuklar maç Hollywood'da olunca yeteneklerini sergilemeye karar verdiler demek ki' yorumunu yaptı. Bu sözler sosyal medyada geniş yankı buldu ve maç sonrası tartışmaların odağı oldu.

Kaynak: RSS