Geçen yıl 7 kovanla başladığı arıcılıkta bu yıl kovan sayısını 50'ye çıkaran Gültekin, bitki çeşitliliği açısından zengin olan mahallede bu sezon 1 tondan fazla bal üretmeyi hedefliyor. Gültekin, şehir hayatını sevmediğini ve maaşlı çalışmanın kendisine uygun olmadığını belirterek, kendi işini kurmayı tercih ettiğini ifade etti.
'Burayı bırakıp gidemediğim için tekrar geldim' diyen Gültekin, arıcılığın başlangıç için yüksek maliyet gerektirmeyen bir iş olduğunu söyledi. Geçen yıl bal üretimi hedefi olmadan yaklaşık 200 kilogram bal aldığını belirten genç üretici, bu yıl 50 kovandan 1 ton 200 kilogram bal beklediğini dile getirdi. Kendi işini yapmanın yanı sıra hayvanlarına da vakit ayırabildiğini belirten Gültekin, sabah kalkıp akşam sıkıldığı bir iş yapmak istemediğini vurguladı.
Kaynak: RSS





