Dev havayolu şirketi, iflas başvurusu yaptı! Uçuşlarını sonlandırıyor
Dev havayolu şirketi, iflas başvurusu yaptı! Uçuşlarını sonlandırıyor
İçeriği Görüntüle

İstanbul'daki ünlü bir mekanın, cep telefonunu şarj eden müşterinin hesap pusulasına 45 TL yansıtması gündem olmuştu. Büyük tepki çeken olayla ilgili Ticaret Bakanlığı'nın devreye girdiği ve mekanın Haksız Fiyat Kurulu'na sevk edildiği öğrenildi.

PARA CEZASI DA KESİLDİ

Kadıköy'de bulunan popüler bir mekana giden müşteri, hayatının şokunu yaşamıştı. Mekan, 10 bin liralık hesaba 45 TL'lik şarj ücretini de eklemişti.



BAKANLIK SORUŞTURMA BAŞLATTI

Bakanlık müfettişleri, Tüketiciyi Koruma Yönetmeliği kapsamında mekanı incelemeye alırken idari para cezası da kesti.

Bu arada mekanın Haksız Fiyat Kurulu'na sevk edildiği de öğrenildi

Kaynak: RSS