Turkcell, devreye aldığı Tumbara uygulamasıyla, kulanıcıların paketlerinden kalan GB, SMS ve dakikaları puan olarak sakladıkları dijital kumbara oluşturdu. Kaybolan GB devrini sona erdiren Turkcell, ücretsiz Akıllı Fatura servisi ile paket aşımı sorununu ortadan kaldırdı.

Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, Turkcell olarak geliştirdikleri her hizmette, aldıkları her kararda müşterilerin kendini “Güvende, Değerli, Mutlu” hissetmesi, eşsiz bir deneyim yaşamasını temel öncelik olarak belirlediklerini vurguladı. Akgüç, “Teknoloji lideri kimliğimizle çağın gereklerine uygun çözüm ve teknolojileri Turkcell’lilerin hizmetine sunuyoruz. Amacımız en kaliteli ve en iyi hizmeti müşterilerimize sunmak. Son dönemde hayata geçirdiğimiz ‘Tumbara’ ve ‘Herkese Uygun Çözümler’ gibi projeler de bu anlayışın somut birer yansıması” ifadesini kullandı.

Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç.

Akgüç, Turkcell’in son dönemdeki çalışmalarıyla ilgili soruları şu şekilde cevapladı:

1 - DİJİTAL KANALLAR ÜZERİNDEN KAMPANYALARIN YÖNETİLMESİ, MÜŞTERİYLE BİREBİR VE ANLIK İLETİŞİM UKRMAK ADINA NASIL AVANTAJLAR SAĞLIYOR?

Turkcell olarak dijital kanallarımız üzerinden yürüttüğümüz kampanyalar sayesinde, müşterilerimize anlık, kişiselleştirilmiş ve ihtiyaçlarına özel teklifler sunuyoruz. Bu sayede hem müşteri memnuniyetini artırıyor hem de iletişimde hız ve etkinliği en üst seviyeye taşıyoruz. Gerçek zamanlı geri bildirimlerle kampanya performanslarını optimize ederek, kullanıcı deneyimini sürekli geliştiriyoruz. 

2 - "HERKESE UYGUN ÇÖZÜMLER" KAMPANYASIYLA NEYİ HEDEFLİYORSUNUZ

Türkiye’nin lider mobil operatörü olarak önceliğimiz müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarına yönelik en uygun çözümleri hayata geçirmek. Kısa süre önce hayata geçirdiğimiz “Herkese Uygun Çözümler” kampanyamızla da müşteri odaklılıkta yeni bir dönem başlattık. Bu kampanya ile Turkcell’liler, taahhütleri olsa dahi ihtiyaçlarına uygun olan üst veya alt paketlere, bir önceki paketlerinden doğan cayma bedeli taşınarak, herhangi bir ek ücret ödemeden geçebiliyor. Üstelik paketlerini yenileyen Turkcell’liler, ilk ay 30 GB’ye varan ek internet kazanabiliyor. “Herkese Uygun Çözümler” kampanyamızın bir diğer avantajı da; 20 Mayıs - 30 Haziran arasında dijital kanallardan Turkcell’li olan müşterilerimizin ilk ay paketinin Turkcell tarafından karşılanması. Ayrıca iki ay boyunca 100 GB’lık Lifebox saklama alanı hediye ediyoruz.

OPPO Find N5 ile katlanabilir teknolojide yeni dönem başlıyor OPPO Find N5 ile katlanabilir teknolojide yeni dönem başlıyor

3 - BU KAMPANYAYI BENZERLERİNDEN AYRIŞTIRAN NOKTALAR NELERDİR

Turkcell aboneleri taahhütleri olsa dahi kendi ihtiyaç ve beklentilerine uygun pakete, bir önceki paketlerinden doğacak cayma bedeli taşınarak, ücretsiz olarak geçebilirler. Böylece Turkcell avantajlarından ve iletişim olanaklarından diledikleri şekilde yararlanabiliyorlar.

4 - AKILLI FATURA HİZMETİ TAM OLARAK NASIL ÇALIŞIYOR VE KULLANICIYA HANGİ AVANTAJLARI SAĞLIYOR?

Müşterilerin çözüm beklentisinin en yoğun olduğu konuların başında “paket aşımı” geliyor. Bu beklentiyi göz önünde bulundurarak, müşterilerimizin farkında olmadan paketlerini aşmasını önleyen ve Turkcell’de ücretsiz olarak sunulan “Akıllı Fatura” özelliğini hayata geçirdik. Abonelerimiz paketleri bittikten sonra herhangi bir paket aşımı ile karşılaşmıyor, üstelik ücretsiz olarak 50 MB, 50 DK ve 50 SMS tanımlanıyor Akıllı Fatura ve paket değişikliği hem Turkcell web sitesi hem de Turkcell uygulaması üzerinden aktif hale getirilebiliyor. Ek GB hakkı ise otomatik olarak tanımlanıyor.

5 - TUMBARA SERVİS İNASIL ÇALIŞIYOR? MÜŞTERİLERİN KALAN KULLANIMLARINI PUANA DÖNÜŞTÜRME SÜRECİ NASIL İŞLİYOR?

Türkiye’de ilk kez Turkcell tarafından hayata geçirilen ‘Tumbara’ servisi, müşterilerimizin paketlerinden kalan GB, SMS ve dakikaları değere dönüştürerek hem tasarruf hem de verimlilik sağlıyor. Kişiye özel dijital kumbara diyebileceğimiz bu uygulama sayesinde müşterilerin fatura kesim tarihinde paketinden kalanlar ziyan olmuyor, puana dönüşerek birikiyor. Turkcell’liler diledikleri zaman, biriken puanlarla Turkcell uygulamasındaki Tumbara kataloğundan istedikleri günlük/haftalık internet, dakika, SMS paketleri, yurtdışı paketleri gibi hediyeleri seçerek kullanma imkânına sahip oluyor. Tamamen ücretsiz olan ‘Tumbara’ için müşterilerimizin tek yapması gereken, Turkcell uygulaması üzerinden servisi aktif hale getirmek. Servis 1 kez aktif edildikten sonra paketinizden kalanlar otomatik olarak Tumbara’da birikiyor. İlk aşamada bireysel faturalı müşterilerimize açık olan bu servis, çok yakın zamanda kurumsal müşterilerimizin kullanımına da açılacak.

6 - TUMBARA'DA BİRİKEN PUANLAR TAM OLARAK HANGİ ÜRÜN VE HİZMETLERDE KULLANILABİLİYOR? HEDİYE KATALOĞU SÜREÇ İÇİNDE GÜNCELLENECEK Mİ?

Turkcell’liler Tumbara’da her ay fatura kesiminden itibaren biriken puanları ile diledikleri zaman günlük ya da haftalık internet, yurt dışı paketi ya da SMS, dakika paketi gibi seçenekler arasından istedikleri hediyeyi seçebiliyor. İlerleyen süreçte, müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hediye kataloğundaki seçeneklerin güncellenmesi gündeme gelebilir. 

7 - KAMPANYANIN BELLİ BİR ZAMAN SINIRLAMASI VAR MI?

Tumbara’da biriken puanlar bir sonraki takvim yılının sonuna kadar kullanılabiliyor.

8 - DİJİTAL KANALLAR ÜZERİNDEN ABONELERE SUNULAN KOLAYLIKLARLA HEDEFLERİNİZ NELERDİR?

Dijital kanallar üzerinden sunduğumuz işlemler, kampanya yönetimi ve anlık bildirim gibi kolaylıklarla hedefimiz; müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımak, hizmetlerimize erişimi hızlandırmak ve operasyonel verimliliği artırmak. Aynı zamanda müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak, onlara değer sağlayan kişiye özel çözümler sunmayı amaçlıyoruz.

Kaynak: RSS