Son 5 yıl içinde ikinci kez alkollü araç kullandığı belirlenen sürücüye yaklaşık 50 bin lira idari para cezası verildi. Ayrıca sürücü belgesine 2 yıl süreyle el konulurken, araç trafikten men edildi.
Polis ekipleri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi.
Kaynak: RSS




