Arda Güler: 'İyi Oynamadık, Elendik'
A Milli Takımımız 2026 Dünya Kupası'na veda etti. Genç yıldız Arda Güler, maç sonrası samimi ve olgun açıklamalarda bulundu.
Maç öncesinde moralinin bozuk olduğu yönündeki eleştirilere değinen Arda, taraftarların tepkilerinin haklı olduğunu belirtti. Real Madrid forması giyen oyuncu, 'Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylediniz. Tüm eleştiriler haklı.' diyerek yaşadığı psikolojik durumu da paylaştı.
Teknik direktör ve bazı takım arkadaşlarının aksine bahanelere sığınmayan Arda Güler, 'İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!' sözleriyle süreci olgunlukla değerlendirdi.
Bunlar da ilginizi çekebilir