Sincik'te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman'ın Sincik ilçesinde, doğal dengeyi korumak ve yaban hayatını desteklemek amacıyla 200 keklik doğaya bırakıldı.
Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve beraberindeki heyetin katılımıyla düzenlenen programda, kekliklerin doğaya bırakılmasıyla kene ve süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye destek sağlanması amaçlandı. Ülke genelinde ise toplam 52 bin kekliğin doğaya salındığı bildirildi.
Kaymakam Yıldız, yapılan çalışmaların yaban hayatını güçlendirmeye ve doğal dengenin korunmasına katkı sağlamaya yönelik olduğunu vurguladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir