Nihat Kahveci'den Montella'ya Sert Eleştiri: 'Yarın Gönderirim!'
A Milli Takım'ın 2026 Dünya Kupası'ndaki performansı sonrası Nihat Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'ya tepki gösterdi.
Canlı yayında duygularını dile getiren Kahveci, Montella'nın sürekli bahaneler üretmesini eleştirerek, 'İnsanları milli takımdan soğuttunuz. Yarın Montella'yı yollarım, verin pasaportunu gitsin' ifadelerini kullandı. Ayrıca, takım içindeki disiplinsizliğe de dikkat çekti.
Kahveci, taraftarların ABD maçına ilgisiz kalmasını teknik heyet ve takıma bağlayarak, 'Sabah 4'te kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti ilk iki maçta. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gitmediler? Havalimanına indiğinizde bahaneleri bırakın, bunu anlatın ve özür dileyin' dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir