Kubilay Kaan Kundakçı Cinayeti Duruşmasında İzzet Yıldızhan'dan Savunma
Tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan, Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında kendisini en masum taraf olarak nitelendirdi.
Duruşmada savunma yapan İzzet Yıldızhan, 'Bu olayda en masum olan benim' ifadelerini kullandı. Yıldızhan, 45 gün cezaevinde kaldığını belirterek, 'Tüm itibarım yerle bir oldu. Ne olduğunu bilmeden cezaevinde yattım. Ben en mağdur olan tarafım. Mahkemeden itibarımı geri istiyorum' dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir