Kırıkkale'de Ar-Ge Faaliyetleri Sırasında Mühimmat Patlaması: 2 Kişi Hayatını Kaybetti
Kırıkkale Yahşihan'da gerçekleştirilen Ar-Ge çalışmaları sırasında meydana gelen mühimmat patlamasında 2 personel yaşamını yitirdi.
Patlama sonrası AFAD ve diğer ilgili kurumlar hızla bölgeye sevk edilerek gerekli güvenlik önlemleri alındı. Kırıkkale Valiliği tarafından yapılan açıklamada, olayla ilgili adli ve idari soruşturmanın başlatıldığı ve sürecin titizlikle takip edildiği belirtildi.
Valilik, vefat eden personellere Allah'tan rahmet, yakınlarına ise başsağlığı diledi.
Bunlar da ilginizi çekebilir