Kerem Aktürkoğlu'ndan Dünya Kupası Sonrası Özür ve Ders Mesajı
A Milli Takım'ın Dünya Kupası'nda erken veda etmesinin ardından Kerem Aktürkoğlu, taraftarlardan özür dileyerek eleştirilerden ders çıkaracaklarını açıkladı.
Kerem Aktürkoğlu, 'Büyük hayallerle gitmiştik Dünya Kupası'na. 24 yıl bekledik bu fırsatı; daha iyisini yapmamız gerekiyordu ama olmadı, yapamadık. Bizden bekleneni veremedik' dedi. Başarı ve başarısızlığın doğal bir parçası olduğunu vurgulayan oyuncu, eleştirilerden ders çıkaracaklarını ve daha güçlü dönmek için çalışacaklarını söyledi.
Milli futbolcu, 'Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum. Hakkınızı helal edin' ifadelerini kullandı.
Bunlar da ilginizi çekebilir