Kenan Yıldız'dan ABD Maçı Öncesi Anlamlı Özür ve Galatasaray Göndermesi
2026 Dünya Kupası'nda erken veda eden A Milli Takımımızın genç yıldızı Kenan Yıldız, ABD maçından önce Türk halkından özür diledi ve ABD taraftarının baskısına Galatasaray deplasmanı tecrübesiyle yanıt verdi.
Kenan Yıldız, sahada istediklerini yapmalarına rağmen sonuç alamadıklarını belirterek, 'Herkes çok üzgün ama futbol bu. Bazen uğraşırsınız, istediğinizi sahaya yansıtsanız bile istediğinizi alamazsınız. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum ama maalesef o sonuçlar geldi. Futbolun 3 skordan oluştuğunu hepimiz biliyoruz maalesef.' ifadelerini kullandı.
ABD taraftarının baskısı hakkında gelen soruya ise genç oyuncu, Süper Lig deneyimine atıfta bulunarak, 'ABD taraftarından bahsettiniz, Galatasaray deplasmanından da hatırlıyorum, büyük taraftarların önünde oynamaya oldukça alışkınım.' yanıtını verdi.
Konuşmasının sonunda Türk halkından ve destek veren taraftarlardan özür dileyen Kenan Yıldız, 'Türk halkından ve bize destek veren tüm taraftarlardan özür dilemek istiyorum, bu bizim için de büyük bir hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda sizi gururlandırabilmek için en iyisini yapmaya çalışacağız.' dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir