Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda Yeni Sezon Hazırlıklarını Sürdürüyor
Fenerbahçe, Topuk Yaylası Tesisleri'nde antrenmanlarına devam ediyor.
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yapılan antrenman, salonda core çalışmasıyla başladı. Oyuncular daha sonra sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri gerçekleştirdi. İki gruba ayrılan futbolcular, dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışmaları yaptı. Antrenman, dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla tamamlandı.
Bunlar da ilginizi çekebilir