Fenerbahçe Düzce'de Taraftarların Coşkulu Karşılamasıyla Kampına Başladı
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce'ye gelerek Kaynaşlı'da taraftarlar tarafından büyük ilgiyle karşılandı.
Teknik direktör İsmail Kartal ve teknik heyete çiçek takdim edilen etkinlikte, futbolcular ve teknik ekip taraftarlarla fotoğraf çektirmek için yoğun çaba gösterdi. Kamp süresince Fenerbahçe'nin Düzce'deki taraftarlarla çeşitli etkinliklerde bir araya gelmesi planlanıyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir