Antalya'da Ormanda Kaybolan 4 Genç JAK Timleri Tarafından Kurtarıldı
Ekşili Göleti çevresinde doğa yürüyüşü yapan dört genç, ormanda kayboldu. Jandarma Arama Kurtarma ekipleri tarafından yapılan çalışmalar sonucu gençler sağ salim bulundu.
Uzun süre kendi çabalarıyla yolu bulamayan gençler, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım talebinde bulundu. İhbar üzerine Antalya İl Jandarma Komutanlığı Jandarma Arama Kurtarma (JAK) Timleri ve Döşemealtı İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri bölgeye sevk edildi. Cep telefonlarının çekmediği anlarda güçlükle iletişim kurulan gençlerin konum bilgisi alınarak yaklaşık üç saat süren arama kurtarma çalışması yapıldı.
Ekipler, gençlere ulaşarak sağlık durumlarını kontrol etti. Herhangi bir yaralanma tespit edilmeyen B.Ş., D.A., E.T.Y. ve S.K.Ö., JAK ekipleri tarafından ormanlık alandan çıkarılarak ailelerine teslim edildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir