Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye Sert Tepki
Kulüpler Birliği toplantısında Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk arasında yaşandığı iddia edilen gerginlik gündeme geldi.
Yüksel Yıldırım, Fanatik'e yaptığı açıklamada, 'Kimse bana hakaret edemez. Barış Göktürk çok terbiyesiz biri. Ona haddini bildireceğim. 4 büyük takımlara karşı Anadolu kulüplerinin hakkını korumaya devam edeceğim' dedi. Yıldırım, Göktürk'ün kendisine satır aralarında hakaret ettiğini ancak tehdit olmadığını belirtti.
Yıldırım ayrıca, tartışmanın kulüplerin mali şeffaflığı konusundaki görüş ayrılıklarından kaynaklandığını ifade etti. '4 büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor. Eğer almıyorsak, bunu açıklasınlar. Dursun Başkan, Maliye Bakanlığı'na gidip kulüplerin vergi durumunu belgeleyelim dedi' şeklinde konuştu.
Öte yandan, Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Ertuğrul Doğan, tartışma iddialarını yalanlayarak, söz konusu ifadelerin kullanılmadığını açıkladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir