Yabani Salep Toplayan Vatandaşın Çatıdaki İntihar Girişimi
Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde yasak olmasına rağmen yabani salep toplayan üç kişiye kesilen 2 milyon liralık ceza sonrası bir kişi, Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, olası bir düşme durumuna karşı binanın altına atlama brandası kurarken, polis ekipleri Ali K.'yi ikna etmek için çatıya çıktı. Ali K., ceza miktarına ve jandarma ekiplerinin cezai işlem sırasında babasına kötü muamele yapıldığı iddiasına tepki gösterdi.
Polisin uzun uğraşları sonucu ikna edilen Ali K., güvenli bir şekilde çatıdan indirildi ve ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir