Sivas'ta Fenerbahçe Aşkı Evin Renklerinde Yaşıyor
Sivas'ta bir Fenerbahçe taraftarı, evinin dış cephesini sarı ve lacivert renklere boyayarak takımına olan bağlılığını gözler önüne serdi.
Toparlak, Fenerbahçe'nin kendisi ve ailesi için sadece bir kulüp olmadığını, aynı zamanda bir camia olduğunu belirtti. Babasının Galatasaraylı olmasına rağmen kendisi ve abisinin Fenerbahçe'yi tercih ettiğini söyleyen Toparlak, 'Fenerbahçe bizim için bir aşk. 10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe'yi şampiyon olduğu için değil, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz' dedi.
Evin dış cephesinin boyanması sürecinde eşinin başlangıçta tereddüt yaşadığını ancak sonrasında fikre sıcak baktığını aktaran Toparlak, evlerinin artık mahallede bir simge haline geldiğini ve sokak ismi yerine evin adıyla anıldığını ifade etti. Mahalledeki çocuklar ve üniversite öğrencilerinin evin önünde fotoğraf çektirdiğini de sözlerine ekledi.
Bunlar da ilginizi çekebilir