Fenerbahçe'nin başarılı futbolcusu Orkun Kökçü, takımının son maçta aldığı galibiyetle ilgili açıklamalarda bulundu. Kökçü, bu zaferin takımın onurunu kurtardığını belirtti. Maç sonrası yaptığı değerlendirmede, oyuncuların sahada gösterdiği mücadeleden memnun olduğunu ifade etti. Detaylar için tıklayınız.