Mansur Yavaş, Mamak Metrosu İnşaatında Son Durumu İnceledi
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Mamak metrosu şantiyesinde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek proje hakkında bilgi aldı.
Ziyarette Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin de hazır bulundu. Yapılan görüşmede, Mamak metrosunda toplam 5 istasyonun fiilen yapımına başlandığı bilgisi paylaşıldı. Projenin ilerleyişi ve detayları hakkında yetkililer tarafından kapsamlı bilgi verildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir