Güncel

Manisalı Sağlık Teknikeri İsmail Aybey'den Fotoğraf Yarışmasında Ödül

Manisa'da görev yapan Sağlık Teknikeri ve fotoğraf sanatçısı İsmail Aybey, Bursa'daki Ulusal Karacabey Dört Mevsim Fotoğraf Yarışması'nda sergileme ödülüne layık görüldü.

Abone Ol


Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel güzelliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen yarışmaya Türkiye genelinden 130 fotoğrafçı toplam 412 eserle katıldı. Seçici kurulun değerlendirmesi sonucunda Manisa'dan katılan İsmail Aybey, ödül alan isimler arasında yer aldı.

Aybey'in ödüllü fotoğrafı, Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu yansıtarak doğa ile insan arasındaki güçlü bağı gözler önüne serdi. Bu kare, seçici kurul tarafından beğeni topladı. Başarısıyla Manisa ve sağlık camiasını gururlandıran Aybey'in eseri, Karacabey'in dört mevsim güzelliklerini fotoğraf sanatıyla anlatan eserler arasında yer aldı.