Güncel

Kayseri'de Plakasız Motosiklet Sürücüsünün Polis Kovalamacası Kamerada

Kayseri'de polis ekiplerinin dur ihtarına uymayan plakasız motosiklet sürücüsü, tarlaya girip motosikletini bırakarak kaçtı. Kovalamaca polis kamerasına yansıdı.

Abone Ol


Polis ekipleri tarafından yapılan incelemede, motosikletin ruhsat sahibi ve tescil plakasına Karayolları Trafik Kanunu kapsamında toplam 338 bin 500 TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca motosiklet 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Yaşanan kovalamaca anları polis kamerasına yansırken, görüntüler film sahnelerini aratmadı. Olayla ilgili işlemler devam ediyor.