İzmir Bergama'da İtfaiye Aracı Devrildi: 2 Kişi Yaralandı
Bergama'da trafik kazası ihbarına giden itfaiye aracı devrildi, araç alev aldı. 2 itfaiye personeli hafif yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.
Hafif yaralanan sürücü ve bir itfaiyeci, sağlık ekiplerinin müdahalesiyle Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, araçta çıkan yangını kısa sürede kontrol altına aldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir