İstanbul Taksicilerinden Singapur Modeliyle Yeni Dönem
İstanbul'da taksi hizmetlerinde Singapur modeli uygulanmaya başlanacak. Yeni modelle birlikte yerli taksi uygulaması devreye girecek.
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı İsmet Dalcı, Singapur'un taksicilik sisteminin dünyada en verimli örnek olduğunu belirterek, bu modeli Türkiye'ye uyarlamayı hedeflediklerini açıkladı. Yeni sistemle birlikte bugüne kadar kullanılan ve yüksek komisyon bedelleri talep eden taksi uygulamalarının yerini, yerli ve milli olarak geliştirilen bir uygulamanın alacağı bildirildi.
Taksicilerden biri, mevcut sistemde hem taksicilerin hem de yolcuların komisyon ödemek zorunda kaldığını ifade ederek, yerli uygulamanın bu açıdan daha doğru olduğunu vurguladı. Yeni modelin önümüzdeki bir ay içinde hayata geçirilmesi planlanıyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir