Bursa'da Yanlışlıkla Çöpe Atılan 1 Kilogram Altın İçin Seferberlik
Yıldırım ilçesinde ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın, temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Polis ve belediye ekipleri altınları bulmak için çalışma başlattı.
Eşinden durumu öğrenen Kurnaz, poşetin temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldığını öğrendi. Altınların bulunduğu poşetin evin önündeki çöp konteynerine atıldığı belirtildi. Olayın ardından mahalle sakinleri, polis ve belediye temizlik ekipleri altınları bulmak için çöp konteynerlerini tek tek aramaya başladı.
Bölgedeki güvenlik kameraları da incelemeye alındı. Sedair Kurnaz, 'Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Altınları bulan ya da gören varsa bize ulaşsın' dedi. Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemesi devam ediyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir