Bülent Arınç'tan Kemal Kılıçdaroğlu'na Sert Tepki: Özür Bekliyorum
Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili sözlerine yanıt vererek, görüşmelerin CHP'nin iç işleriyle ilgisi olmadığını belirtti ve Kılıçdaroğlu'ndan özür beklediğini açıkladı.
Arınç, Özgür Özel ile gerçekleştirdiği iki görüşmenin CHP'nin iç meseleleriyle ilgisi olmadığını vurguladı. İlk görüşmenin Manisa'da vefat eden iki belediye başkanı için taziye amaçlı olduğunu, ikinci görüşmenin ise geleneksel iftar ve mevlit programına davet üzerine gerçekleştiğini aktardı. Ayrıca Meclis'teki makam odasında yapılan ziyaret sırasında sadece Manisa ve Türkiye gündeminin konuşulduğunu belirtti.
Ana muhalefet partisinin iç işlerine müdahale ettiği yönündeki iddiaları reddeden Arınç, görüşmelerde bu konuların hiç gündeme gelmediğini ifade etti. Kılıçdaroğlu'nun kendisi hakkında yaptığı açıklamalara şaşırdığını belirten Arınç, 'Kendisiyle görüşürsem de söyleyeceğim; hakkımda suizan ettiği için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum' dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir