Gündem

Borsa İstanbul Gümüş Fonları Yüzde 100'ü Aşan Getiri Sağladı

Gümüş fonları, son bir yılda yatırımcısına yüzde 100'ün üzerinde kazanç sundu.

Abone Ol


Investing verilerine göre, BIST bünyesindeki gümüş fonları son 12 ayda yüzde 95 ile yüzde 102,24 arasında değer artışı gösterdi. En yüksek getiriyi sağlayan fon yüzde 102,24 yükseliş kaydederken, ikinci ve üçüncü sıradaki fonlar sırasıyla yüzde 100,2 ve yüzde 95,02 oranında kazanç sağladı.

Bununla birlikte, bu fonların performansı sadece yıllık bazda değil, uzun vadede de dikkat çekiyor. Yıl içinde test ettikleri en düşük seviyelerle karşılaştırıldığında, yatırımcısına yüzde 220'nin üzerinde getiri sunduğu belirtildi. Ancak fonların güncel birim fiyatlarının, son 52 haftada ulaştıkları zirve seviyelerin yaklaşık yarısında seyretmekte olduğu da kaydedildi.