Spor

Beşiktaş GAIN, 13 Yıl Aradan Sonra EuroLeague Sahnesinde

Beşiktaş GAIN Erkek Basketbol Takımı, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek.

Abone Ol


Beşiktaş GAIN Erkek Basketbol Takımı, bir yıllık 'wild card' hakkı kazanarak yeniden EuroLeague'de mücadele etme şansı elde etti. Kulüp, resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada, takımın Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonunda yer alacağını duyurdu.

Yapılan açıklamada, Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu'nun kararına vurgu yapılarak, Beşiktaş GAIN Erkek Basketbol Takımı'na yeni sezonda başarılar dilendi.